Tuesday, February 8, 2011

Kerana Slice kek red valvet..aku lembek........

salam n morning....hurmmm pagi yg sgt indah untuk ku nikmati.......come kita k0ngsi cerita apa yg berlaku smlam ptg ...oleh kerana smlam perut ku hanya berisi kan kek Red Valvet yg sgt yummy..ini lah parahnya bila x makan tghari....dah berapa kali aku notice bila aku excape makan je mesti perkara ini akan berlaku...
start ptg kepala dah dapat tangkap nyut..nyut..nyut..ades..1 perkara yg aku x suka ..masa drive balik ke rumah dah semakin kritikal dgn kepala yg seperti di cenkam ..n tekak terasa loya...sampai je pintu rumah....masih ku tahan ..sempat lagi kau..kutip pingan dan cawan kotor ke singki....akhirnya aku mengalah juga memuntahkan kek yg aku makan tue..apa lagi tersembur lah kek yg berwarna merah tue keluar dan badan terus lembek....bye the way tq kat en izwan kerana caring sy dia pun dgn segara menyiapkan makanan untuk sy dan bergegas suruh sy mandi...selesai semua perkara pukul 9.00 mlm tepat aku sudah lena....huhuhuhu s0 mmg x dapat dielakan sy x boleh excape makan tghari c0z sy jenis org yg x gemar brfast..eeeee....ckup setakat pagi ini catatan ku di blog ..salammmmmmmm

No comments:

Post a Comment